Forum Dok│adnie wszystko Strona G│ˇwna Dok│adnie wszystko
Zapraszamy do wypowiedzi!!! To wolny kraj!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Mam do zaoferowania keratynowe prostowanie włosow .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dok│adnie wszystko Strona G│ˇwna -> Jak wszystko to wszystko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Genera│



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 8:14, 08 Kwi 2014    Temat postu: Mam do zaoferowania keratynowe prostowanie w┼éosow .

Troch─Ö to w takim razie zaczyna mi przypomina─ç diet─Ö optymaln─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
1.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
uciekł mi wyraz chciałabym zrobić żele
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiec w zasadzie przybylo mi mniejwiecej te 17 kg ... [link widoczny dla zalogowanych] Tso Moriri
pod moim ┼é├│┼╝kiem le┼╝y deska i czeka na nast─Öpne ferie zimowe - jakos nie wyobra┼╝am sobie ┼╝ebym nie mog┼éa po tym normalnie funkcjonowa─ç. nie mo┼╝na upokorzy─ç ju┼╝ bardziej ni┼╝ ona sama to ze sob─ů zrobi┼éa pieprz─ůc si─Ö na oczach ca┼éej Polski z przypadkowo poznanym kolesiem [link widoczny dla zalogowanych] ale jakos nie jestem kosmetyczka a sama dziewczynom przekuwam pepki, wiec moim zdaniem trzeba poprostu umiec, bo niekazda kosmetyczka z papierem umie, bo mojej kolezance jak jezyk przekula to musiala isc na pogotowie i 2 szwy wiec!!!!! Masz racje, nie warto sobie glowy zawracac takimi marnymi rozmowcami. [link widoczny dla zalogowanych]
a ty o nicku nie radz─Ö cwiczylam pompki 2 miesiace i nic nie pomoglo plus krem do biustu , zalamka smarowania. Ale dziennie staram si─Ö je┼Ť─ç te moje 1000 kcal. myslisz ze to dzia┼éa? Wi─Öc i ja si─Ö wypowiem, bo jestem ju┼╝ chyba weteranem. od rana sok pomidorowy , , teraz herbata czerwona, i gotuje mieszanke warzywna + kasza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie umiecie?
[link widoczny dla zalogowanych]
na pocz─ůtku Lutenyl, teraz cyclo progynova i od miesi─ůca bomek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam bardzo ciemne wlosy i chcialabym zostac blondynka. [link widoczny dla zalogowanych] Ale wiem,ze to woda,wi─Öc jest ok
[link widoczny dla zalogowanych] Chodzi g┼é├│wnie o konwersacje, zaj─Öcia sytuacyjne i s┼éownictwo z mojej bran┼╝y. Uniwersytet Pennsylvania udokumentowa┼é, ┼╝e osoby przyjmuj─ůce ten suplement obni┼╝yly poziom kortyzolu o 22%, zwi─Ökszy┼éy mase mi─Ö┼Ťni i traci┼éy tkank─Ö t┼éuszczow─ů a┼╝ 3,5 razy szybciej ni┼╝ osoby bior─ůce placebo. 2 ┼éy┼╝kimajonezu / b cukru Niekt├│re kobiety my┼Ťl─ů ,┼╝e przez wykonanie jakiej kolwiek operacji plastycznej swojego cia┼éa stan─ů si─Ö modelkami z pierwszych stron gazet. [link widoczny dla zalogowanych]
ja mam wlosy falowane,dlugie do pasa i jasne.szczerze ich nienawidze.nic zrobic z nimi nie mozna,ani ich spiac(dodam jeszcze ze sa baaardzo geste),bo nie tzrymaja sie,musze nosic rozpuszczone,prostownica prostuje ok 40 min,i byle wilgoc w powietrzu juz sie pusza,o deszczu nawet nie wspomne.jedyne co mi sie podoba,to to,ze na ulicy wolaja za mnashakira total pora┼╝ka , ona jest tak potwornie sztuczna i nudna a ja sie zastanawiam, czy po tych 42 dniach treningu trzeba dalej tak samo ciezko cwiczyc zeby utrzymac ladny brzuszek? Witam je┼╝eli tak to prosz─Ö poda─ç przyk┼éad bo wg mnie to dopiero dziecko mia┼éoby w szkole przechlapane jakbym nazwa┼éa je np Bogumi┼éa,Boles┼éawa,Czas┼éawa,D─ůbr├│wka,Kazimiera,Wies┼éaw a,Stanis┼éawa itp ale to rzecz gustu ja nie musze udowadnia─ç swojej Polsko┼Ťci imieniem dziecka Jedyny minus to jezeli pani pracuje to 2 dni wolnego musi byc, bo kurs trwa dwa dni, szczegolly podam osobiscie. Pragne uspokoi─ç niekt├│rych- z─ůb sie nie rusza, a tym bardziej nie wypad┼é ani si─Ö nie z┼éama┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedys lepiej sobie z tym radzilam.
[link widoczny dla zalogowanych]
A wi─Öc mieszka┼éam sobie na takiej prowincji gdzie by┼é jeden sklepik i pustota w nim,wi─Öc raz w tygodniu wyrusza┼éam na wi─Öksze zakupy do miasta. Zmiana rozmiaru na prawid┼éowy ÔÇ×magicznieÔÇŁ sprawia, ┼╝e pojawia si─Ö talia a Ty optycznie tracisz 10 kg, sama zobacz:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

HEPP.... [link widoczny dla zalogowanych] -Forevermore (przygn─Öbiaj─ůce, ale panny Ci─Ö za to pokochaj─ů)
CA┼üKOWITY BRAK PROFESJONALIZMU, salon mo┼╝e dla klientek starszych, przyzwyczajonych do ci─Ö┼╝kiej r─Öki fryzjera jak z czas├│w komuny. Ofert jest wiele, ale trzeba dobrze trafi─ç. Moze zwyczajnie potrzebowalas czasu na to, zeby sie z tym wszystkim oswoic. Mam nadziej─Ö ┼╝e po tej kuracji to ,,co┼Ť mi przejdzie i te leki oka┼╝─ů si─Ö skuteczne. Czytam w┼éa┼Ťnie wasze za┼éamki w zwi─ůzku z w┼éosami i dodam par─Ö rad=] [link widoczny dla zalogowanych]
Zrozumialam, ze to zalezy ode mnie. By┼éam dzi┼Ť u pana Tomasza Pietrzyka i musz─Ö powiedzie─ç ┼╝e bez rewelacji, zwyczajne strzy┼╝enie tak jak u innych fryzjer├│w. Naughty Girl - i ┼Ťci─ůgn─Ö┼éa Ci si─Ö ta piosenka ?? dodam ze mam bardzo mala plytke paznokciowa czy wogle da sie cos w zwizku z tym zrobic Wchodza do domu te grube wielkie ziemne pajaki mam wrazenie ze mnie przesladuja. Jednak przeszlam w koncu operacje i moj mily i ukochany wrocil - sen znaczy . ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a gdzie na ploty idziesz?
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo dzi─Ökuje za wszystkie odpowiedzi z g├│ry i gor─ůco Was wszystkie pozdrawiam, trzymajcie si─Ö cieplutko na badaniu powiedzial ze nie mam!!!..teraz czytam ze to skutek uboczny, piecze jakby ktos kwas wyla┼é, szczegolnie wieczorem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak powinnam przygotowac sie do zabiegu?? [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkich Szukam pomocy apropo piosenki kt├│r─ů spiewa albo jaka┼Ť babeczka albo facet, cienkim , melodyjnym g┼éosem a na samym poczatku leci dos┼éownie daaaa, daaaa, da, daaaaa.
a mo┼╝e by tak spr├│bowac by─ç szcz─Ö┼Ťliwym? niestety rostali┼Ťmy si─Ö 8 miesi─Öcy temu........jestem tam sama....niestety pracuj─ůc non stop niemam okazi kogo┼Ť pozna─ç .. jak juz wlejesz 2 litry wody to sciskasz posladki i lezysz tak z 10 minut zebywoda dotarla do wszystkich zkamarkow a pote na kibelek Jaka jest opieka i w og├│le ┼╝ebym mog┼éa si─Ö przygotowa─ç i nastawi─ç psychicznie na to co mnie czeka . [link widoczny dla zalogowanych]
Tez probuje ugryzc siebie na milion sposobow.Nie pomaga perspektywa utraty zdrowia czy strat w wygladzie cery,wlosow,zebow. Tak─ů maj─ů metod─Ö leczenia, ┼╝e wycinaj─ů zdrowy paznokie─ç, zamiast zaj─ů─ç si─Ö wy┼é─ůcznie chorym wa┼éem paznokciowym. Po 4 dniach ja juz nieczulam glodu. Niedob├│r witaminy B12 przyczynia si─Ö tak┼╝e do powstania zaburze┼ä w funkcjonowaniu m├│zgu i uk┼éadu nerwowego. JEAN PAUL SARTRE Mona007 - zmobilizuj si─Ö do ─çwiczonek Jako┼Ť wtedy organizm lepiej funkcjonuje. cos ze smolika jesio no chyba tyle
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Genera│



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 8:15, 08 Kwi 2014    Temat postu: cze┼Ť─ç .

Witam serdecznie Ja sko┼äczy┼éam kuracje Gynalginem z 6 dni temu, mam do wzi─Öcia jeszcze drugi lek przywracaj─ůcy odpowiednie ph w pochwie nazywa si─Ö ECOVAG (kapsu┼éki dopochwowe).
[link widoczny dla zalogowanych]
To jaka┼Ť bzdura.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie dzisiaj czwarty dzień, jeszcze nie ćwiczyłam, bo jestem krótko po posiłku. [link widoczny dla zalogowanych] Studio M Małgorzata Strug-Grzywa O D R A D Z A M !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
przybylska wyglada jak wiejska lala Na twoim miejscu w 7 dniu zrobilabym chociaz jedna, a najlepiej jak masz mozliwosc to co dzien, bo wczesniej nie robiles. Nie bede ci opowiadac jak wyglada praca na moim stanowisku bo i tak nie uwierzysz........ prosze cie bardzo o wsparcie. Moje wyniki z badania krwi by┼éy w porz─ůdku opr├│cz : [link widoczny dla zalogowanych]
W praktyce dermatologicznej uwa┼╝a si─Ö, ┼╝e zwalczanie ┼éojotoku korzystnie wp┼éywa na zahamowanie wypadania w┼éos├│w. na zachodzie sa firmy ktore oferuja osobom prywatnym sprzataczki rozebrane, czy w Polsce tez juz sa takie serwisy? Ja bez wzgl─Ö du na to czy nosz─Ö 38 czy przytyj─Ö i 40/42 , zawsze mam wystaj─ůcy ty┼éek i do┼Ť─ç du┼╝y biust w stosunku do talii. U mnie bez zmian, kolejny, 5 laser bedzie 11 grudnia, chodze tam bo w sumie nie wiem co moglbym oprocz tego, ale po tych 5 zabiegach niewielka poprawa, chociaz moze troszke lagodza blizne i przyspieszaja bledniecie, albo bardzo chce w to wierzyc. Trzymam kciuki. Z kolei nie by┼éo sytuacji, gdy jak w tym temacie czu┼éa, nie post─ůpi┼éa ze mn─ů fair ,to chcia┼éa mi to jako┼Ť wynagrodzi─ç - Wspania┼ée Partnerstwo - no nie ? Ja nawet nog─ů nie ruszy┼éam, a wygl─ůdam jak lady fitnes.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To z ksiazki Oczyszczanie Organizmu- Malachowa
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam dziewczyny,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadziej─Ö, ┼╝e rozwiejecie moje w─ůtpliwo┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych] Witaj,olala,przedstawi─Ö Ci w skr├│cie m├│j pobyt w szpitalu.Pierwszego dnia od 7.30 w laboratorium pobrali mi krew na TSH ,MORFOLOGI─ś itd.,itp.,p├│┼║niej EKG i USG tchawicy.W po┼éudnie przyj─Öli mnie na oddzia┼é.Po 16.00 dosta┼éam 1 tabletk─Ö na uspokojenie,wieczorem drug─ů.Liczyli na to,┼╝e b─Öd─Ö spa┼éa i tak przygotuj─Ö si─Ö do operacji,ale nic z tego - zasn─Ö┼éam ok.1.00 Rano,minimalnym ┼éyczkiem wody popi┼éam moje lekarstwa.Po 7.00 dosta┼éam niebiesk─ů koszul─Ö i mia┼éam si─Ö przebra─ç (sz┼éam pod n├│┼╝ jako druga).Koszula d┼éuga,z d┼éugimi ,zako┼äczonymi mankietami r─Ökawami.Nikt si─Ö nie pyta┼é, co mam pod spodem )))Po 9.00 zawie┼║li mnie na sal─Ö,gdzie po ok.
o się ma widzę ze gaducha o wloskach )) ja byłam ostatnio u berendowicz i kublin i tak nawet bym tam chodziła gdyby nie te ceny... Jestem w 9 tygodniu ciazy. Dziewczyny ciesze sie ze sie trzymacie wiedziałam pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
220 Trzeba te┼╝ zdecydowanie wykluczy─ç palenie papieros├│w. nie ka┼╝da kobieta ma w tym zakresie pe┼éne pole manewru. 1-3IU/ml powtorka watpliwy . [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝e to i mie┼Ťci si─Ö w normie, ale jest na granicy z niedowag─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jabłczyńska - 165 - 52kg
[link widoczny dla zalogowanych]
Taaaa lepiej miec duże dupsko i płaska piers, chyba zes sie panna za bardzo pokochała.Odessij sobie pare kilogramów z dupska i juz bedziesz do człowieka podobna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Obiad (obiadokolacja): [link widoczny dla zalogowanych] Poszłam do kosmetyczki i mogłam wybrać sobie kolczyk ze stali chirurgicznej.
hej dziewczyny, napiszcie prosze jaki najkrotszy okres przygotowawczy robiłyscie przed glodowka?czy kotras z was zacztnała kiedys bez okresu przygotowawczego?dzieki No a z pozytywów to fakt, energia mnie rozpiera. Bede wdzieczna, gdy sie czegos od Was dowiem A później na ołtarzu taki ANIOŁ mszę odprawia. Dla mnie akurat zdanie organizacji lekarskich ma bardzo male znaczenie bo jesli chodzi o zywienie to przecietny lekarz nie ma prawie zadnej wiedzy. [link widoczny dla zalogowanych]
kto┼Ť ciekawy ???dzwoni┼éam do pani doktor-zwi─Ökszam dawk─Ö do ko┼äca miesi─ůca na 125 co do basenu i cwicze┼ä ja po L mam takiego powera do roboty ze sama siebie nie poznaje ale sa momenty ze nie mam si┼éy noga ruszy─ç ani rz─Ös─ů wiec wydaje mi si─Ö ze musisz sama sprobowa─ç co i jak bo kazdy reaguje indywidualnie ja sie nie poddam- cho─çbym mia┼éa czeka─ç do zimy,to osi─ůgn─Ö sw├│j cel- uda mi si─Ö!! Julio Iglesias - Amor Nigdy nie mia┼éam nadwagi, ani nie by┼éam temu bliska. [link widoczny dla zalogowanych] Przykre to, bo np dzi┼Ť wszyscy byli parami a ja sama i moje dzieci bez taty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Badania jednak przede wszystkim.

juz dawno o tym slyszalam!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Öki za podpowiedzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kosztuje 9 z┼éotych [link widoczny dla zalogowanych] - to brzmi pi─Öknie (no, ale sk─ůd wiadomo ile zje┼Ť─ç?
Wiem, ┼╝e zaczerwienienia s─ů normalne po zabiegu laserem, ale nie powinny utrzymywac si─Ö zbyt d┼éugo. No dobrze spr├│bujemy.. hehehehe cyrkowe? Chcia┼éabym sie bli┼╝ej dowiedzie─ç jak ten zabieg wygl─ůda, gdzie go mo┼╝na zrobi─ç. TAAA szczepcie od ospy szczepcie,madre wy jak nie wiem co/. [link widoczny dla zalogowanych]
Moje znajome te┼╝ s─ů zadowolone... wiesz z tym u┼Ťmiechem to chycba si─Ö troch─Ö przesadza, ja jestem pogodn─ů osob─ů i jako┼Ť to nikogo z n├│g nie zwali┼éo i nie da┼é mi pracy. Hej Efekt. Jak zrobi─ç mink─Ö zdziwion─ů? [link widoczny dla zalogowanych] To tylko zakazany owoc....ale jakis taki kwaskowy, troch─Ö gorzkawy..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dok│adnie wszystko Strona G│ˇwna -> Jak wszystko to wszystko Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin